Meestgestelde vragen
Kan ik een product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem, mits het gewenste product natuurlijk op voorraad is. U kunt hiervoor contact opnemen via casakaars@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Ook voor de nieuwe zending brengt Casa Kaars verzendkosten in rekening.
Ik heb een verkeerd verzendadres ingevuld, wat nu?!
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Wat is de levertijd?
Casa Kaars streeft ernaar uw kaarsen binnen 2 tot 3 werkdagen te leveren. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen:
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 29
De verzending is gratis voor bestellingen boven de € 29
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
U kunt een mail sturen naar casakaars@gmail.com.
Hoe kan ik het beste een kaars branden?
Zie hiervoor de pagina Tips.